Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
alhamdulillah ..
Umor saya sudah meningkat 1 lagi angka ..
Suda 21 taun bernafas di alam ciptaan ALLAH SWT

Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk melihat dunia.
Alhamdilillah masih diberi kesempatan untuk menjadi hambaMU
Alhamdulillah masih diberi kesempatan untuk terus membahagiakan org tuaku
Alhamdulillah .. Alhamdullillah ..

So,
org cakap saya da boleh kawin laaa .. hakhak ..
tapi, kene blaja masak lu .. xpandai ag nieyh .. nak nikoh gano ..

Harapan diusia 21 taun ::

  •  semOga saya dapat pointer tinggi
  •  semOga saya dapat habiskan diploma dengan jayanya
  •  semOga saya dapat sambung degree
  •  semOga saya dapat kuruskan badan .. hahha
  •  semOga saya blaJa masak
  •  semOga saya lebih baik,dan kurangkan bekeng
  •  semOga saYa jadi kawan yang baik dan diterima semua ,,,n last sekali
  •  semOga saya cepat2 jumpa mr.kacamata .. :P


byk bebenor harapan nyaa ..

P/s :: sepatutnya kene 21 harapan nieyhh .. !!

.

No comments: