Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dUlu lain sekarang lain

kenapa dulu lain sekarang lain ..
sebab dulu kami same ..
tapi sekarang ..
aku di tahap paling bawah ..
sebab .. diorang masOk U .. jadi misi ..cikGu ..
aKu .. Just masOk Politeknik ..
mybe ianya lOw bagi mereka ..

sekarang ..
susah nak ckap .. msj xblas
chat kat fb pom xbls ..

bila masing2 dok di U or diperantauan ..
mesti ckap rindu, nak jumpe ..
tapi bila balik ???
senyap jew ..
btOl2 bUat aku tersinggunG ,,
and yang btol2 aku tersinggung lagi bila ak jumpe salah stu dari mereka di stesen,,
die buat xnampak .. tapi mybe die btol2 xnampak ..
tapi aku pasti dia nampak ..

hmmm ..
tapi aku xkisah ..
aku tau sape ak ..
akU xcantik ,xlawa ,xpandai ..
tapi lain kali jgn ckap kalu xbules tunaikan .. hurmmmm ..

Ini da buat ak putus harapan terhadap mereka  !!

.

2 comments:

cik dayah said...

sbr epp sbr...mnusie kam...
susoh nok cri saem hop btol2 nok saem ngn kito nihh...insyaAllah saem2 poli x gtu...hohoho..

misZ eEhan said...

xpe2 ..
sebab ..
saya xkesah .. hehhe