Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

*** berJiwang bersamaKu ***

17 Januari ...
Jika hubungan itu masih wujud ..
genap 1 tahun hubungan itu ..
namun apakan daya ..
jodoh tiada .. ak xmampu brtahan sampai ke tarikh itu
tapi aku masih ingat tarikh itu ..
hati aku tertanya2 adakah dye masih ingat akan tarikh ini ???
ak tahu .. dye mesti x ingat kan ..
sebab dye suda ad 29.12 .. hahha
apelah aku nieyh ..
memang benda da lame tapi hati ini masih merindui geLak tawa itu ..
senyuman itu .. jeLingan itu ..
dye kian menjauh .. aku kehilangan kekasih n sahabat dalam masa yang sama ..
yang semakin menjauh dan terus menjauh ..
aku masih mengharap dan xpernah berhenti mengharap walaupun aku tahu semua itu hanyalah khayalan ak semata2 ..
namun ak masih tetap menunggu ..
ak sorang gadis yang sukar menerima cinta ..
dan juga sukar untuk melupakan cinta ..
hmmmmmmmmmmmmm .. pah2 .. nak wak cne ?????
hmmmmmmmmmmmmm ...
aku pom xtahu sampai kapan ak akan terus bersikap cam nieyh ..

p/s :: beLit moLep cite ,,,hahhaha
just say 2 me ..
hepy aniversarry
hahhaha

No comments: